We willen onze klanten op dezelfde manier blijven helpen als we altijd al doen; efficiënt en professioneel. En daarvoor hebben we jou nodig!

Wat ga je doen?

  • Elke dag ziet er anders uit. Je weet bij aanvang van de dag nog niet wat je de rest van de dag te wachten staat. Vaak gaat het om spoedopdrachten die dezelfde dag, of binnen enkele dagen, moeten worden uitgevoerd. 
  • Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren en afhandelen van opdrachten die met name afkomstig zijn uit de advocatuur, het notariaat en van andere gerechtsdeurwaarders. Deze zaken behandel je van begin tot eind. 
  • Je bewaakt de voortgang van het logistieke proces rond de uitvoering en afhandeling van opdrachten. 
  • Elk dossier is anders. Aan jou om het overzicht te bewaren. Je maakt de zaken zelf aan en zorgt ook dat de originele stukken met de nota weer naar de opdrachtgever wordt verzonden. 
  • Je stelt ambtelijke stukken op en controleert het op de juridische juistheid. Je verwerkt en verzorgt de bijbehorende correspondentie en onderhoudt telefonisch en mailcontact met opdrachtgevers en derden. Waar nodig adviseer je de opdrachtgevers.
  • Bij alles wat je doet, staan respectvol communiceren en daadkrachtig handelen voorop.

Wat breng jij mee?

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding of MBO-opleiding met HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt relevante werkervaring op een gerechtsdeurwaarderskantoor.
  • Je bent een sociale en tegelijkertijd zakelijke persoonlijkheid.
  • Je bent proactief in denken en doen.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden, inlevingsvermogen en gevoel voor dienstverlening.  
  • Je beschikt over goede kennis van het proces-, beslag- en executierecht. 
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed, in woord en geschrift.
  • Je bent een enthousiaste en betrokken persoon.
  • Je hebt een no-nonsense mentaliteit, kunt goed prioriteiten stellen, bent klantgericht en stressbestendig. 

Wat bieden wij jou?

  • Een werkplek die gekenmerkt wordt door korte lijnen en een informele sfeer.
  • een uitdagende en verantwoordelijke baan in een dynamische en oplossingsgerichte werkomgeving.
  • Een uitdagende functie met veel afwisseling.
  • Prettige en ambitieuze collega’s om mee samen te werken.
  • Een plek waar je je thuis voelt en waar jouw inzet wordt gewaardeerd.
  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een aantrekkelijke pensioenregeling, reiskostenvergoeding en opleidingsbudget.
  • Ontwikkelkansen als je initiatief toont en laat zien wat je in je mars hebt.

Wat wil je nog weten?

Neem contact op met Bas Belgers, via 06-53485736. Aan hem kun jij al je vragen stellen.

Enthousiast?

Weet jij genoeg en kun je niet wachten om dat aan ons te laten weten? Stuur dan jouw motivatie en cv naar b.belgers@digideur.nl onder vermelding van Medewerker Losse Opdrachten of maak gebruik van onderstaand contactformulier.

 

Uploaden documenten in Word of Pdf:

* verplichte velden